۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۲۱:۳۳

مسئول فرهنگی اردوگاه های راهیان نور مازندران اعلام کرد؛

طراحی برنامه های فرهنگی و هنری در اردوهای راهیان نور

 طراحی برنامه های فرهنگی و هنری در اردوهای راهیان نور

ساری- مسئول فرهنگی اردوگاه های مازندران در راهیان نور از طراحی برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برای زائران راهیان نور خبر داد.

سرهنگ دوم پاسدار رمضان رنجبر در گفتگو با خبرنگار مهر از راهیان نور به عنوان رزمایش بزرگ فرهنگی برای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت یاد کرد و گفت: در مازندران نیز برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی برای زائران راهیان نور درنظر گرفته شده است.

وی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های مختلف را از جمله اهداف راهیان نور ذکر کرد و گفت: راهیان نور یادآور خاطرات دوران دفاع مقدس و رزمندگان اسلام است.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی اردوگاه‌های مازندران در راهیان نور تصریح کرد: اولین اسکان و استقرار زائران در اردوگاه شهید جعفرزاده است و برنامه‌های متنوع تبلیغی و فرهنگی در این اردوگاه‌ها درنظر گرفته شده است.

سرهنگ رنجبر با عنوان این که ازظرفیت بسیجیان بومی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری استفاده شده است، برپایی موکب شهدای استان مازندران، معرفی شهدای شاخص دوران دفاع مقدس و مدافع حرم، راه اندازی رادیو اردوگاه با حضور پیشکسوتان از جمله برنامه‌ها ذکر کرد.

مسئول فرهنگی اردوگاه‌های مازندران روایتگری، مسابقات فرهنگی، تکریم و تجلیل از خانواده شهیدان، برپایی جشن بزرگ نیمه شعبان در دو اردوگاه شهید جعفرزاده و شهید بلباسی را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و حمایت از اجرای برنامه‌های فرهنگی را لازم و ضروری دانست.

کد خبر 5727135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha